Reklamacije i povrati

REKLAMACIJE I POVRATI

Ako niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ako je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).

Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni i neotvoreni u originalnom pakiranju.

Zbog zdravstveno-higijenskih razloga cleanlife.hr niti u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni (izvađeni iz tvornički zapečaćenih pakiranja) i/ili upotrebljavani.

Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosi Cleanlife.

Za povrate nekorištenih i neotvorenih proizvoda u našem skladištu molimo da nas prethodno kontaktirate na telefonski broj 099 290 4981 ili e-mail info@cleanlife.hr

Napomene:

  • Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovorene.
  • Ukoliko želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa. Povrat vršimo na način na koji je transakcija i odrađena
  • Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (Zakon o zaštiti potrošača), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište.
  • Prilikom povrata proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ako do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu), povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
  • Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana jednostranog raskida ugovora.

OŠTEĆENJA U DOSTAVI, KRIVI PROIZVODI, NEISPRAVNI PROIZVODI

U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom na info@cleanlife.hr ili telefonski na 099 290 4981) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke.

Sve reklamacije riješit ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima Instant Bridge d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda

Korištenjem ove stranice prihvaćate odredbe opisane u našoj Politici Privatnosti.